.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویر دیده نشده از مشایی وقتی قاری قرآن یک برنامه با حضور هاشمی رفسنجانی بود
فیلمی دیده نشده از وقتی که اسفندیار رحیم مشایی قاری قرآن یک برنامه با حضور هاشمی رفسنجانی بود را ببینید.(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همچنان شاهد ادامه مرخصی‌های خارج از روال قانونی هستیم. ادعای یک نماینده مجلس؛ مشایی و بقایی یک سال است که خارج از زندان هستند
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همچنان شاهد ادامه مرخصی‌های خارج از روال قانونی هستیم.(ادامه)
خداییان بیان اینکه افرادی مانند فریدون، نعمت زاده، رضوی و هاشمی الان در زندان هستند گفت: این افراد مرخصی رفته بودند و بازگشته اند و بقایی در مرخصی استعلاجی است و طبق گزارش های واصله در خارج از زندان تحت معالجه است ....(خبر)
(ادامه)

از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد. چه کسی متصدی وزارت علوم می‌شود؟/ بررسی گزینه‌های احتمالی
از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد.(ادامه)
رضا رحیم مشایی فرزند اسفندیار رحیم مشایی به صورت تلویحی از ردصلاحیت احمدی‌نژاد خبر داده و نوشته است: پسر مشایی از رد صلاحیت احمدی نژاد خبر داد؟!+عکس
رضا رحیم مشایی فرزند اسفندیار رحیم مشایی به صورت تلویحی از ردصلاحیت احمدی‌نژاد خبر داده و نوشته است: (ادامه)
احمد خورشیدی پدر داماد محمود احمدی‌نژاد می‌گوید: احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه قطعی دارد و اگر بیاید حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای خواهد آورد و در برنامه خود، طرح عبور از سنگلاخ را در دستور کار قرار داده است. خورشیدی: احمدی‌نژاد بیاید ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای می‌آورد
احمد خورشیدی پدر داماد محمود احمدی‌نژاد می‌گوید: احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه قطعی دارد و اگر بیاید حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای خواهد آورد و در برنامه خود، طرح عبور از سنگلاخ را در دستور کار قرار داده است. (ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند. چرا احمدی نژاد درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت نگفت؟
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند.(ادامه)

اسفندیار رحیم‌مشایی و حمیدرضا بقایی به عنوان نزدیک‌ترین چهره‌ها به رییس‌جمهوری سابق ایران، این روزها به‌رغم آنکه محکومند به حبس و طبیعتا همچون صدها زندانی دیگر باید پشت میله‌ها روزگار بگذرانند، هر کدام به‌ دلیلی خارج از زندان به سر می‌برند. یاران احمدی‌نژاد کجا هستند؟
اسفندیار رحیم‌مشایی و حمیدرضا بقایی به عنوان نزدیک‌ترین چهره‌ها به رییس‌جمهوری سابق ایران، این روزها به‌رغم آنکه محکومند به حبس و طبیعتا همچون صدها زندانی دیگر باید پشت میله‌ها روزگار بگذرانند، هر کدام به‌ دلیلی خارج از زندان به سر می‌برند.(ادامه)
اسم احمدی‌نژاد این روزها بیشتر از همیشه به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است.
ترفند احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری چیست؟
اسم احمدی‌نژاد این روزها بیشتر از همیشه به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است. (ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
اقدام عجیب احمدی‌نژاد در محله نارمک!
(ادامه)
روزنامه جوان: دولت روحانی هم مشایی دارد!
روزنامه جوان به ماجرای برکناری وزیر صنعت واکنش نشان داد.(ادامه)
مشایی و بقایی بیرون از زندان هستند
احمد خورشیدی، پدر داماد محمود احمدی‌نژاد در بخشی از گفت‌وگویی با انصاف نیوز درباره‌ی سرنوشت سیاسی آقای احمدی‌نژاد گفت: «اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی دو یار محمود احمدی‌نژاد به علت بیماری که دارند هر دو در بیرون از زندان مشغول درمان هستند». (ادامه)
خشم یاران احمدی‌نژاد از سانسور اسم وی
بازپخش سریال یوسف پیامبر از شبکه قرآن خبرساز شد و جدید ترین اتهام سانسور به رسانه ملی برای این سریال است. سایت بهار از سانسور نام دو رئیس جمهور قبلی و اسفندیار رحیم مشایی از تیتراژ سریال مرحوم سلحشور گله کردند اما به نظر می‌رسد این شبکه غیر از نام این سه، لیست عریض تشکرهای این سریال را که دو دقیقه ادامه داشته، کوتاه کرده است.(ادامه)
ظاهر جدید اسفندیار رحیم مشایی +عکس
ظاهر جدید اسفندیار رحیم مشایی(ادامه)
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.» صادق زیباکلام: احمدی‌نژاد می‌آید
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.»(ادامه)
احتمال عفو مشروط مشایی و بقایی
بر اساس پیگیری‌های «اعتمادآنلاین» با توجه به فرا رسیدن ایام 17 ربیع‌الاول، خبرهایی از احتمال عفو مشروط بقایی و مشایی شنیده می‌‌شود. (ادامه)
مشایی از کشور خارج شد؟!
وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی خبر منتشر شده مبنی بر خروج موکلش از کشور را نادرست خواند.(ادامه)
تصویری از اسفندیار مشایی بر سر پیکر مادرش
مادر اسفندیار رحیم مشایی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
مشایی به مرخصی خواهد رفت
با توجه به فوت مادر اسفندیار رحیم مشایی براساس پروتکل‌های سازمان زندانها این محکوم به حبس با نظر قاضی به مرخصی خواهد رفت.(ادامه)

وقتی مشخص‌تر در مورد محدودیت‌ها در ایران می‌پرسم، 

احمدی‌نژاد می‌گوید: «تعریف من روشن است. هیچ ارزشی با تحمیل باقی نمی‌ماند. اگر بماند اصلا دیگر ارزش نیست. هر ارزشی زمانی ارزشی است که با انتخاب آزادانه و آگاهانه همراه باشد. مذهب اگر انتخابی نباشد هیچ ارزشی ندارد. ما هیچ حدی برای آزادی انسان قائل نیستیم. البته به شما بگویم که خود واژه آزادی هم نباید به ابزار تبدیل شود. حقیقتِ آزادی، مطلق است. هیچ امری نباید موجب اسارت انسان و تحمیل به انسان بخصوص در حوزه اندیشه و باورها بشود. ما محدودیتی در حوزه اندیشه به رسمیت نمی‌شناسیم». درباره آمریکا فوت کوزه گری را بلدم اما نمی‌گویم / اگر مسئولیت داشتم مردم را در سازمان ملل به حق شان می‌رساندم / هیچ ارزشی با تحمیل باقی نمی‌ماند(خبر)
وقتی مشخص‌تر در مورد محدودیت‌ها در ایران می‌پرسم، احمدی‌نژاد می‌گوید: «تعریف من روشن است. هیچ ارزشی با تحمیل باقی نمی‌ماند. اگر بماند اصلا دیگر ارزش نیست. هر ارزشی زمانی ارزشی است که با انتخاب آزادانه و آگاهانه همراه باشد. مذهب اگر انتخابی نباشد هیچ ارزشی ندارد. ما هیچ حدی برای آزادی انسان قائل نیستیم. البته به شما بگویم که خود واژه آزادی هم نباید به ابزار تبدیل شود. حقیقتِ آزادی، مطلق است. هیچ امری نباید موجب اسارت انسان و تحمیل به انسان بخصوص در حوزه اندیشه و باورها بشود. ما محدودیتی در حوزه اندیشه به رسمیت نمی‌شناسیم».(ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت: در همین اتاق کار من برنامه ریزی و برنامه های خوبی تدوین شده که اساتید به نامی آن را نوشتند و آماده ارائه به دولت و مجلس است..... سازمان برنامه جایی برای زد و بند است / با روحانی و خاتمی قهر نیستم و می‎خواهم تفاهم داشته باشیم/ اصولگرایان و اصلاح طلبان مخالف من بودند
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت: در همین اتاق کار من برنامه ریزی و برنامه های خوبی تدوین شده که اساتید به نامی آن را نوشتند و آماده ارائه به دولت و مجلس است.....(ادامه)
بقایی و مشایی از اوین به مرخصی آمدند
حمید بقایی معاون اجرایی دولت احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس دولت دهم از اوین به مرخصی آمدند. (ادامه)
چالش انگلیسی احمدی نژادی های دیروز و امروز
(ادامه)
مشایی و بقایی با پایان زمان مرخصی به زندان اوین برگشتند
اسفندیار رحیم‌مشایی و حمید بقایی، صبح امروز پس از پایان مدت مرخصی به زندان اوین برگشتند.(ادامه)
موافقت با مرخصی نوروزی بقایی و مشایی
با مرخصی ۷ روزه حمید بقایی و اسفندیار رحیم‌مشایی در ایام نوروز موافقت شده است و این دو زندانی‌ می‌توانند در ایام نوروز از این مرخصی استفاده کنند.(ادامه)
مشایی به زندان اوین برگشت
کانال تلگرامی جریان احمدی نژاد، دولت بهار، ساعت ۱۰:۴۰ دوشنبه شب خبر داد: اسفندیار رحیم مشایی دقایقی قبل پس از پایان مرخصی با بدرقه‌ی احمدی نژاد به زندان اوین بازگشت.(ادامه)
مرخصی اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر دولت احمدی‌نژاد برای چند روز دیگر تمدید شد. مرخصی «مشایی» تمدید شد
مرخصی اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر دولت احمدی‌نژاد برای چند روز دیگر تمدید شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 31 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.